Informații înscriere în clasa a V-a 2021-2022 după admitere

Published by LTB Arad on

PERIOADĂ ÎNSCRIERI:
1 iulie – 9 iulie 2021
între orele 10.00 – 13.00, la sediul din str. Dr. Ioan Suciu nr. 3-19

Părinții care, din motive obiective (carantină, izolare etc.), nu se încadrează în intervalul orar stabilit pentru înscrieri pot realiza telefonic (0257-250751) o altă programare.

ÎN SITUAȚIA ÎN CARE UN CANDIDAT ESTE PE LISTA CELOR ADMIȘI, DAR NU DEPUNE DOSARUL DE ÎNSCRIERE ÎN INTERVALUL STABILIT, CANDIDATUL PIERDE LOCUL OBȚINUT.                                        DOSARUL NU SE VA PUTEA DEPUNE ULTERIOR EXPIRĂRII PERIOADEI DEDICATE.

Acte necesare pentru înscrierea în clasa a V-a 2021 – 2022

  • Fișă de înscriere și evidență a elevului – se primește de la secretariat;
  • Certificat de naștere al elevului (în original și copie);
  • Carte de identitate a mamei (în original și copie);
  • Carte de identitate a tatălui (în original și copie);
  • Adeverință medicală cu vaccinările (de la medicul de familie);
  • Poză recentă a elevului – dimensiune 3×4;
  • Sentință de divorț (în original și copie) – părinții divorțați depun la înscriere hotărârea judecătorească definitivă din care rezultă modul în care se exercită autoritatea părintească și unde a fost stabilită locuința minorului – unde este cazul;
  • Certificat de deces părinte / părinți (în original și copie) – unde este cazul;
  • Carte de identitate a reprezentantului legal / tutorelui (în original și copie) – unde este cazul;
  • Hotărâre judecătorească plasament (în original și copie) – unde este cazul.
Categories: Uncategorized